חברת "דיאלוג יעוץ ארגוני, מחקר והדרכה בע"מ"

חברת "דיאלוג יעוץ ארגוני, מחקר והדרכה בע"מ"

חברת דיאלוג – המתמחה ביעוץ ארגוני, מחקר והדרכה, צמחה ופועלת בתוך קבוצת "אמנת" – (הנסחרת בבורסה מאז 1994) - בית מערכות רב תחומי המשלב תחומי ידע של יעוץ הנדסי, כלכלי ועסקי עם התחומים הרכים של יעוץ ארגוני ומדעי ההתנהגות.

הערכים שלנו

מאמינים בדיאלוג – יצירת התחדשות וצמיחה ארגונית מבוססת על דו-שיח רציף עם הלקוח, בין מובילי הארגון, עובדיו וצוות היועצים.

  • דיאלוג יצירתי וייחודי – לדיאלוג מנחים ויועצים מיומנים המאפשרים תהליך משתף ומשותף עם הלקוח בו מסייעת דיאלוג ללקוח לגבש את הפתרונות הייחודיים המתאימים לארגונו.
  • גישה ישומית – לדיאלוג יכולת לבחון כל נושא בראיה כוללת וחשיבה רב-תחומית המאפשרות להתמקד בפתרונות וליישמם: החל מיעוץ אסטרטגי, דרך היעוץ הארגוני – לשיפור הביצועים, התהליכים, ושיטות העבודה ובכלל זה יעוץ לניהול והנעת משאבי אנוש בארגון.
  • דיאלוג בין התמחויות (רב תחומיות) – דיאלוג מקיימת דו-שיח בין תחומי הידע וההתמחויות המקצועיות הקיימים בה באופן קבע והמשולבים בכל פרוייקט בתמהיל התואם את מאפייניו ואת צרכיו הייחודיים של הפרוייקט.
  • דיאלוג בין גישות וכלים – לצוות המקצועי בדיאלוג "ארגז כלים" מגוון ועשיר: יעוץ מערכתי, יעוץ אישי (Coaching), הנחיית קבוצות הדרכה, כלי מחקר, קבוצות מיקוד ועוד.

חדשנות מתמדת- דיאלוג מקפידה להשיק "מוצר" יעוצי/ ניהולי חדש לפחות אחת לשנה. ערך זה גרם בתקופה האחרונה לחשיפה של מספר מוצרים חדשניים :

"ניהול רזה" - LEAN MANAGEMENT באמצעות KAIZEN- מודל יישומי לשיפור משמעותי ברמות השרות של הארגון וחסכון בעלויות התפעול.

יעוץ ארגוני והדרכה - במחלקת היעוץ עובד צוות יועצים ויועצות בעלי שנות ניסיון רבות בתחום. מחלקת היעוץ וההדרכה של דיאלוג נותנת מענה רחב החל משלב האבחון הארגוני ובניית מתודולוגיית התערבות ושינוי ארגוני לצרכי התייעלות הארגון, ועד יישום המתודולוגיה באמצעות מפגשים אישיים, ליווי אישי ניהולי, מפגשים קבוצתיים, סדנאות, הדרכות ועוד.

חווית לקוח - במחלקת המחקר עובד צוות חוקרים וחוקרות בעלי שנות ניסיון רבות בתחום. מחלקת המחקר של דיאלוג נותנת מענה רחב החל משלב גיבוש הצורך ובניית מתודולוגיית המחקר ואיסוף המידע במגוון רחב של טכנולוגיות ועד ניתוח וגיבוש המלצות.

ההון האנושי שלנו

בצוות המקצועי הבכיר של דיאלוג אנשי יעוץ, מחקר והדרכה המובילים בתחומם, בעלי תארים אקדמאים מתקדמים. (M.B.A , M.A , M.Sc , Ph.D), בתחומים העיקריים הבאים:
פסיכולוגיה ארגונית; התנהגות ארגונית; מינהל עסקים; לימודי עבודה; סטטיסטיקה וחקר ביצועים; תעשיה וניהול; כלכלה; מדעי המחשב ועוד.

התמחויות דיאלוג:

  • שיפור כושר השרות והתחרות- באמצעות ארגז כלים מגוון ("הניהול הרזה", קייזן, "תקשורת מקרבת" ועוד)
  • יעוץ ופיתוח ארגוני
  • יעוץ ותכנון אסטרטגיה ארגונית
  • פיתוח הדרכה, הדרכה, הנחיה, הכשרה, פיתוח מנהלים
  • אימון מנהלי שרות ומכירות (COACHING)
  • הטמעת תרבות ארגונית ממוקדת שרות ומכירות
  • "הלקוח המאמן" - המשוב המיידי ככלי למידה אפקטיבי.
  • שימור לקוחות - מודל מניעת נטישת לקוחות, לקוח עיקרי ומשני ומודלים נוספים.
  • חברה וקהילה- דיאלוג למען הקהילה - יועצי דיאלוג תורמים מזמנם לליווי פרויקטים חברתיים למען הקהילה. מוצרים, שירותים והתמחויות.