לקוח הוא מישהו שצורך את השירותים שאתה יכול להציע, גם אם הוא לקוח בתוך הארגון. זו הסיבה שעלינו לחדד את מיומנות מתן השירות ולהתאים את עצמינו לתפיסת השירות של הארגון. בסדנה ניעזר במודלים (מודל אפר”ת, מסע לקוח,OMNIChannel ועוד) ונתנסה בסימולציות של מתן שירות בכדי לחדד את החושים ולדייק את המסרים שאנו מעבירים בזמן מתן שירות.

דיאלוג לגיל הרך
אקלים מיטבי במסגרות חינוכיות לתינוקות ופעוטות
מאת: תמי אלבז, מדריכה חינוכית, מנחת סופרוויז’ן למדריכות ומובילת סדנת “אורות אדומים” איכות הטיפול – מאפיינים מבניים ותהליכיים איכות הטיפול במסגרת החינוכית נמדדת על פי