אבל זה כן, כן כן, כולל שירות

לקוח הוא מישהו שצורך את השירותים שאתה יכול להציע, גם אם הוא לקוח בתוך הארגון. זו הסיבה שעלינו לחדד את מיומנות מתן השירות ולהתאים את עצמינו לתפיסת השירות של הארגון. בסדנה ניעזר במודלים (מודל אפר"ת, מסע לקוח,OMNIChannel  ועוד) ונתנסה בסימולציות של מתן שירות בכדי לחדד את החושים ולדייק את המסרים שאנו מעבירים בזמן מתן שירות.

נשמח לשיתוף

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

תיאום טיפול

הסמן הימני של החוסן הנפשי בישראל

במהלך השנים האחרונות, תחום השיקום הנפשי בישראל עבר שינויים משמעותיים. אחד הגורמים המרכזיים לכך הוא דיאלוג תיאום טיפול, אשר פועל מעל 11 שנים ומוביל את

day care
דיאלוג לגיל הרך

חגים ומועדים במסגרות חינוכיות לגילי לידה- 3

מחשבות על תכנית מותאמת התפתחות ועל הדרכת הצוותים במסגרות מיכל כרמל, מנחת סופרויז'ן למדריכות בדיאלוג, יועצת-מדריכה חינוכית ומרצה   לוח השנה מזמן לנו לא מעט