מחקר וסקרים

בהנהלת סימה אהרוני

ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעולם המחקר הכמותי והאיכותני, בתכנון של מחקרים וסקרים במגוון תחומים ומתודולוגיות, בבניית אסטרטגיה מחקרית ייעודית המותאמת לצרכי הלקוח ובניהול מקצועי של פרויקטים מחקריים כמותיים ואיכותניים, מתחילתם ועד סופם (תמחור, הצעות מחיר, כתיבת שאלונים, הנחיית קבוצות, ניתוח נתונים, כתיבת דוחות והעברת פרזנטציות). סימה מנהלת את מחלקת המחקר של דיאלוג למעלה מ-12 ובעלת ניסיון בעבודה עם גופים ציבוריים, חברתיים ופרטיים במשק.

חוקר ראשי - פרופ' קמיל פוקס

קמיל הוא פרופסור אמריטוס בחוג לסטטיסטיקה שבבית הספר למדעי המתמטיקה באוניברסיטת תל-אביב. ב-1976 החל לעבוד כמרצה וחוקר בחוג לסטטיסטיקה, במחלקה לסטטיסטיקה ובמעבדה לסטטיסטיקה באוניברסיטת וויסקונסין בארצות הברית וכן, החל להרצות בחוג לסטטיסטיקה וחקר ביצועים באוניברסיטת תל אביב, בה שימש כראש המעבדה לסטטיסטיקה. בשנת 2005 קודם לפרופסור מן המניין. תחומי מחקרו העיקריים: איכות משתנית, דגימה וסקרים, סטטיסטיקה ברפואה וגנטיקהוסטטיסטיקה חברתית. מאז שנת 2015 פוקס משמש גם כחוקר הראשי במכון המחקר של דיאלוג.

שירותי המחלקה שלנו:

סקרים פוליטים

לחברת דיאלוג ידע וניסיון רב בביצוע סקרים פוליטיים, הן עבור גופי…

נשמע לי מעניין

סקרים פוליטים

  • לחברת דיאלוג ידע וניסיון רב בביצוע סקרים פוליטיים, הן עבור גופי תקשורת והן עבור מועמדים ברמה המפלגתית או ברמה המוניציפאלית. ניסיון זה מאפשר לספק למועמדים מידע מהימן לצורך קבלת החלטות ותכנון אסטרטגיה.
  • התוצאות שהתקבלו בכל התחזיות הנ”ל היו מדויקות ביותר.
    הסטייה המקסימלית שהתקבלה מול תוצאות האמת הייתה של פחות מ- 1%.
  • סקרים עבור גופי תקשורת – חברת דיאלוג עורכת סקרים פוליטיים עבור עיתון ” הארץ” וערוץ 10
  • סקרים מטעם מפלגות
  • סקרים עבור מועמדים לרשויות מקומיות
  • סקרים ביום הבחירות
  • סקרי קלפיות
  • סקרי יציאה מהקלפי Exit polls))

מחקרים שיווקים

לחברת דיאלוג התמחות במחקרי שוק על סוגיהם השונים, וזאת תוך שימוש הן…

נשמע לי מעניין

מחקרים שיווקים

  • לחברת דיאלוג התמחות במחקרי שוק על סוגיהם השונים, וזאת תוך שימוש הן בכלים כמותיים (איסוף נתונים וניתוחם באופן סטטיסטי) והן בכלים איכותניים (קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, כלים השלכתיים ותצפיות), באופן המספק ללקוח תמונת מצב מלאה ומקיפה אשר תסייע לו להחליט על כיווני פעולה, לזהות צרכים, רצונות ומניעים של לקוחות, ולגבש אסטרטגיית שיווק.
  • סקרי נכסיות מותג, מיתוג ותדמית
    • “נכסיות מותג” הינו מושג המורכב מכמה מימדים: נאמנות למותג, מודעות נעזרת ובלתי נעזרת למותג, איכות נתפסת של המותג ואסוציאציות/ערכים/עמדות הקשורים למותג. לפיכך, בחינת הנכסיות של מותג מאפשרת לזהות נקודות חוזק וחולשה של מותג בהשוואה למתחרים באותה קטגוריה. מדידת נכסיות המותג נעשית על ידי פירוק מרכיבי נכסיות המותג למדדים ומדידה בנפרד של כל אחד מהם.
  • בחינת פוטנציאל מוצרים/שירותים חדשים
    • זיהוי נקודות חוזק וחולשה למותגים קיימים וחדשים, וזאת על ידי בחינת האסטרטגיה השיווקית, צרכי לקוחות, תפיסות וחסמים לגבי המותג. 
      במחקרים לבחינת שירותים חדשים נערך מיפוי של השוק על מנת לזהות פוטנציאל צריכה, הרגלי שימוש ונאמנות למותגים, וזאת על מנת להעריך את פוטנציאל החדירה של מוצרים חדשים לשוק קיים.
  • אפקטיביות פרסום (מודל הפירמידה)
    • בחינת רמת החשיפה למותג המפרסם
    • הבנת המסר הפרסומי
    • השפעת הפרסום על העמדות כלפי המוצר וכוונות הקנייה
  • תצפיות בנקודות מכירה
    • נועדו לבחון את התנהגות לקוחות בנקודות מכירה, ולזהות נקודות חולשה של המוצר באתר הקנייה (אופן הסידור על המדף, מיקום בחנות ועוד) על מנת לשפר את היקף המכירה והבאת המוצר למודעות הלקוח.
  • שביעות רצון לקוחות
    • בחינת שביעות הרצון של הלקוחות ממוצר קיים, תוך זיהוי נקודות חוזק וחולשה של המוצר בשוק תחרותי – צרכים לא מסופקים, נגישות המוצר, חסמים לשימוש, כוונות שימוש עתידיות ועוד.

מחקרי תחבורה

לדיאלוג מערך מתקדם של מחקרי תחבורה ותנועה העובד עם מרבית…

נשמע לי מעניין

מחקרי תחבורה

לדיאלוג מערך מתקדם של מחקרי תחבורה ותנועה העובד עם מרבית העיריות וחברות תכנון ובנייה בארץ. עם יכולת פיענוח וידאו בצורה מדוייקת, לדיאלוג יש את האמצעים לאסוף נתונים בנושא תחבורה החל מכמות מקומות החניה בעיר ועד לספירות תנועה בצמתים.

מחקרים חברתיים

הערכת תוכניות ופרויקטים – יוזמי ומבצעי תוכניות בתחומים חברתיים…

נשמע לי מעניין

מחקרים חברתיים

הערכת תוכניות ופרויקטים – יוזמי ומבצעי תוכניות בתחומים חברתיים מעוניינים לבחון את מידת היעילות והכדאיות של התוכניות אותן הם מפעילים, וזאת תוך כדי הפעלת התוכנית ו/ או בסיומה.

דיאלוג Online

לדיאלוג פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת צפייה באמצעות…

נשמע לי מעניין

דיאלוג און ליין

  • לדיאלוג פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת צפייה באמצעות האינטרנט בסקרים ופרויקטים בזמן אמת.
  • סטטיסטיקה ומשפט
  • תסקירים חברתיים
  • ניתוח נתונים

מגוון המתודולוגיות שלנו:

ראיונות עומק

ראיון עומק הוא כלי מתודולוגי במסגרתו מראיינים אדם באמצעות

קבוצות מיקוד

קבוצת מיקוד מכנסת אנשים אחדים, לצורך דיון קבוצתי מונחה…

סקרים אינטרנטיים

במסגרת ביצוע סקרים מסויימים, מציעה חברת דיאלוג למזמיני המחקר…

נשמע לי מעניין

סקרים אינטרנטיים

לחברת דיאלוג ידע במסגרת ביצוע סקרים מסויימים, מציעה חברת דיאלוג למזמיני המחקר שימוש בתוכנת דיאלוג On-Line, באמצעותה ניתן לצפות באיסוף הנתונים באמצעות אתר אינטרנט ייעודי לפרויקט. באתר זה ניתן יהיה לראות תוצאות מצטברות ובקרות בודדות על פי מגוון חתכים, בהתאם להגדרת הארגון. ניתן לראות בתוכנת דיאלוג On-Line דוחות נקודתיים והשוואתיים לפי דרישה, שיותאמו לכל משתמש בארגון לפי הרשאה ספציפית.

מוקד טלפוני

מוקד מחודש ובו 45 עמדות ממוחשבות עם טכנולוגיה חדשנית…

נשמע לי מעניין

מוקד טלפוני

מוקד מחודש ובו 45 עמדות ממוחשבות עם טכנולוגיה חדשנית. לחברה יכולת להרחיב את הפעילות לכ-35 עמדות נוספות, בהתאם לצורך. הטכנולוגיה במוקד מאפשרת מעקב ופיקוח אחר הסוקרים ועבודתם ובניית שאלונים המאפשרים בקרה on-line על עבודת הסוקרים ומניעת טעויות וגם מערכת האזנה והקלטת סקרים.

צילום ופענוח וידאו

ספירות מצאי ותפוסת חניה ברחובות ובחניונים, ספירות מצאי ותפוסת חניה…

נשמע לי מעניין

צילום ופענוח וידאו

  • לחברת דיאלוג ידע
  • ספירות מצאי ותפוסת חניה ברחובות ובחניונים
  • מדידת זמני נסיעה
  • ספירת עולים ויורדים נוסעים בתחבורה
  • ציבורית
  • איסוף נתונים לתוכניות אב לתחבורה
  • מחקרים אקדמיים בליווי מקצועי
  • ספירות הולכי רגל/ אופניים/ אופנועים
  • מדידות רכב צף
  • תצפיות
  • סקרי מוצא יעד
  • סקרי הרגלי נסיעה
  • מיפוי GIS

סקרים פנים מול פנים

סקר הוא מדידה של תכונה במדגם והכללת הממצאים לכלל האוכלוסייה…

תצפיות

תצפיות מדעיות הן קבוצה של שיטות מחקר במדעי הטבע, במדעי החברה…

סקרי SMS או דוא"ל

שליחת סקרים ללקוחות מאפשרת לעסק להעריך את הצרכים…

בין לקוחותינו

שנתקדם לדיאלוג?

נשמח לקבוע לקפה ולהציע לך את מגוון השירותים הקיימים בחברה