אתה שומע? תקשורת בינאישית

בתקשורת בין אנשים ישנם 2 מרכיבים משמעותיים- הקשבה ודיבור. בסדנה נלמד כיצד מרכיבים אלו משפיעים על מידת האפקטיביות של התקשורת ומה בכוחינו לעשות בכדי לוודא שאכן המסר שהתכוונו להעביר הוא זה שעבר אל מקבל המסר בצורה מדויקת. כמו כן, נדייק את ההגדרה של דיבור אסרטיבי וכיצד להשתמש בו בצורה מיטיבה.

נשמח לשיתוף

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

מצוינות תפעולית

מחלקת תיקונים – תסמין ולא פתרון

כיצד תחזוקה יזומה ולא תגובתית משפיעה על רווחיות, איכות ואמינות במבט ראשון, זה אולי נראה מובן מאליו: כמעט כל מפעל תעשייתי כולל בתוכו מחלקת תיקונים.

מצוינות תפעולית

אחזקה-ייצור ומה שביניהם (המכונות)

איך מגשרים על הפער בין צורך בייצור רציף לבין אחזקה שמונעת השבתות עתידיות בין אחזקה לייצור קיים קונפליקט מובנה: הייצור רוצה תפוקות. האחזקה רוצה השבתות

מצוינות תפעולית

הם שוב מתווכחים – ואני מרגיש כמו גננת

שהסינרגיה בין אחזקה לייצור הופכת לעצבנית – המפעל שלך על סף תקלה בואו נדבר רגע על הסיטואציה שכולנו מכירים היטב: ישיבת בוקר. מנהל האחזקה מצד

הרשמה ללייב מיוחד הטמעת AI בארגון

מלאו פרטים להרשמה וקבלת לינק ללייב המיוחד