ככל שאנחנו מתפתחים, כך גם הבית שלנו

לכבוד יום המשפחה שחל לאחרונה, חשבנו לשאול- מהי משפחה עבורכם?

האם בן משפחה שלכם התמודד אי פעם עם משבר נפשי?

האם ידעתם כמה זמן לוקח לבני המשפחה של מתמודדי נפש לגשת למרכז ייעוץ למשפחות (אם בכלל ניגשים)? כיום מדברים על תשע שנים בממוצע עד שבני המשפחה אוזרים אומץ וכוחות לקבל עזרה עבור עצמם.

פעמים רבות, המשפחות מגיעות אלינו לשירות יחד עם מקבלי השירות במצב של הצפה, התמודדות עם אתגרים רבים וחוסר אמונה במערכת. כ -85% ממקבלי השירות שלנו ממשיכים להתגורר בבית הוריהם, כך שאין ספק שהמשפחה ממשיכה להיות חלק מרכזי בחיי האדם. איך בכל זאת אם בכלל אפשר לעבוד יחד עם בני המשפחה ולגייס אותם לתהליך השיקומי? האם ניתן להחזיר את האמונה ביכולת לחולל שינוי?

כאנשי מקצוע מוטלת עלינו החובה להיות בענווה, לשאול את עצמנו מה מידת המעורבות שלנו בחייו של האדם ומהם מעגלי התמיכה שהוא מגיע איתם? האם יצירת הקשר של המתאם עם מקבל השירות יכול לשמש ככלי ומודלינג לצורך חיזוק הקשרים המשמעותיים בחייו?

קיימים שיתופי פעולה פוריים בינינו לבין מרכזי הייעוץ למשפחות הפרוסים ברחבי הארץ – פגישות משותפות בין הצוותים, ימי חשיפה למשפחות, הנחיית קבוצות יחד ועוד. ביחד איתם וביחד עם בני המשפחה והמתמודדים, אנחנו עובדים כל העת על מציאת הדרכים לתהליך שיקומי שמיטיב עם האדם ועם משפחתו.

לקריאת המאמר “שותפים לתקווה- תקווה בטיפול בבני משפחה של נפגעי נפש” מאת תמי קויפמן

https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2609

נשמח לשיתוף

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

מצוינות תפעולית

מחלקת תיקונים – תסמין ולא פתרון

כיצד תחזוקה יזומה ולא תגובתית משפיעה על רווחיות, איכות ואמינות במבט ראשון, זה אולי נראה מובן מאליו: כמעט כל מפעל תעשייתי כולל בתוכו מחלקת תיקונים.

מצוינות תפעולית

אחזקה-ייצור ומה שביניהם (המכונות)

איך מגשרים על הפער בין צורך בייצור רציף לבין אחזקה שמונעת השבתות עתידיות בין אחזקה לייצור קיים קונפליקט מובנה: הייצור רוצה תפוקות. האחזקה רוצה השבתות

מצוינות תפעולית

הם שוב מתווכחים – ואני מרגיש כמו גננת

שהסינרגיה בין אחזקה לייצור הופכת לעצבנית – המפעל שלך על סף תקלה בואו נדבר רגע על הסיטואציה שכולנו מכירים היטב: ישיבת בוקר. מנהל האחזקה מצד

הרשמה ללייב מיוחד הטמעת AI בארגון

מלאו פרטים להרשמה וקבלת לינק ללייב המיוחד