גישת “ניהול שותפויות” פותחה כתוצאה מצורך של ארגונים לשפר את עבודת הממשקים הפנימיים והחיצוניים, או להתנהל במבנים מטריציוניים מורכבים תוך שינויים רבים ומהירים. בבסיס הגישה עומדת התפיסה של הממשק כשותפות, כלומר מערכת יחסים של win-win, וכן של השותפות כישות עצמאית בעלת אופי ומאפיינים ייחודיים. בסדנה נכיר את חמשת התנאים המאפשרים קיום שותפות מיטבית, צמצום קונפליקטים פוטנציאליים ושימור רמת ביצועים גבוהה.

מצוינות תפעולית
מחלקת תיקונים – תסמין ולא פתרון
כיצד תחזוקה יזומה ולא תגובתית משפיעה על רווחיות, איכות ואמינות במבט ראשון, זה אולי נראה מובן מאליו: כמעט כל מפעל תעשייתי כולל בתוכו מחלקת תיקונים.

