חברת דיאלוג משיקה את ה-Dataלוג, סדרת סקרים בנושאים אקטואלים שיאפשרו ללקוחותינו לשפוך קצת אור על מה שקורה מסביבנו.
הסקר הראשון בוצע בקרב 500 מרואיינים המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת במדינת ישראל. התשאול בוצע ב-23/11/2021 ונערך באמצעות פאנל אינטרנטי.
בלאק פריידי – ממצאי הסקר עולה כי 79% מהמרואיינים מתכוונים לבצע קניות במהלך ה"בלאק פריידי" כאשר מרביתם (71% מהם) מתכננים לקנות ביגוד והנעלה, וכשליש מתכוונים לרכוש מהקטגוריות הבאות: פארם וקוסמטיקה, מכשירי חשמן ומחשוב ואלקטרוניקה.
חיסוני ילדים – 39% מההורים לילדים בגילאי 5-11 מתכוונים לחסן את ילדיהם בחודש הקרוב, אבות מראים נכונות רבה יותר לחסן את ילדיהם בהשוואה לאמהות.
נופש בתורכיה – 22% מהמרואיינים ציינו כי במידה ויוצע להם דיל משתלם, יטוסו לחופשה בתורכיה.
סגר ללא מחוסנים – כמחצית מהמרואיינים תומכים, במידת הצורך על החלת סגר רק על "לא מחוסנים" בדומה לנעשה באוסטריה.