לימדו אותנו לתחקר כשלים על מנת “ללמוד מטעויות”, אך מה לגבי ההצלחות? הגישה של חקר מוקיר מזהה את הפוטנציאל הטמון בחקר ההצלחות שלנו לשחזור דפוסים חיוביים והשגת תוצאות. בסדנה נכיר את ארבעת שלבי החקר המוקיר ונתנסה בהם.

דיאלוג לגיל הרך
על חשיבות הלמידה מהצלחות בהתפתחות המקצועית
כתבה: רוית רוזנפלד קראפט, מנחה בכירה בדיאלוג לגיל הרך יולי 2025 הלמידה מהצלחות מהווה אבן יסוד בתהליך ההתפתחות המקצועית של המדריכה החינוכית ההתפתחותית. כאשר אנו