לימדו אותנו לתחקר כשלים על מנת “ללמוד מטעויות”, אך מה לגבי ההצלחות? הגישה של חקר מוקיר מזהה את הפוטנציאל הטמון בחקר ההצלחות שלנו לשחזור דפוסים חיוביים והשגת תוצאות. בסדנה נכיר את ארבעת שלבי החקר המוקיר ונתנסה בהם.

דיאלוג לגיל הרך
אקלים מיטבי במסגרות חינוכיות לתינוקות ופעוטות
מאת: תמי אלבז, מדריכה חינוכית, מנחת סופרוויז’ן למדריכות ומובילת סדנת “אורות אדומים” איכות הטיפול – מאפיינים מבניים ותהליכיים איכות הטיפול במסגרת החינוכית נמדדת על פי