לקוח הוא מישהו שצורך את השירותים שאתה יכול להציע, גם אם הוא לקוח בתוך הארגון. זו הסיבה שעלינו לחדד את מיומנות מתן השירות ולהתאים את עצמינו לתפיסת השירות של הארגון. בסדנה ניעזר במודלים (מודל אפר”ת, מסע לקוח,OMNIChannel ועוד) ונתנסה בסימולציות של מתן שירות בכדי לחדד את החושים ולדייק את המסרים שאנו מעבירים בזמן מתן שירות.

מצוינות תפעולית
מחלקת תיקונים – תסמין ולא פתרון
כיצד תחזוקה יזומה ולא תגובתית משפיעה על רווחיות, איכות ואמינות במבט ראשון, זה אולי נראה מובן מאליו: כמעט כל מפעל תעשייתי כולל בתוכו מחלקת תיקונים.