נשמח לקבוע לקפה ולהציע לך את מגוון השירותים הקיימים בחברה
אנחנו לרוב חושבים שחשיבה יצירתית זו תכונה מולדת ואם "אין לי את זה, אז אין לי את זה"… והאמת היא, שזה נכון! רק שהיא מולדת אצל כולנו– ועם הזמן נשחקת. בסדנה נזהה את החסמים שמביאים לאותה שחיקה, נלמד למה חשוב שנטפח את שריר היצירתיות שלנו ונקבל כלים לאימון ופיתוח השרירים! הסדנה משלבת מודלים פרקטיים לפיתוח חשיבה יצירתית והתנסות מעשית בתרגילים שיעזרו במציאת פתרונות חדשים לבעיות שיכולות לעלות ביום-יום הארגוני והאישי.
מגמות עולם העבודה החדש מאלצות את הארגונים להשתנות ולהתאים את עצמם כדי להמשיך להיות רלוונטיים ואטרקטיביים למועסקים (קיימים ופוטנציאליים). המגמות הללו מביאות ארגונים רבים לבחינה מחודשת של תהליכים, תפיסות וגישות – בחינה אשר משפיעה רבות על הדרג הניהולי. הציפיות והנורמות החדשות של המועסקים (קיימים ופוטנציאליים) מייצרות צורך במנהיגות חדשה, כזו אשר מאתגרת את המודל ההיררכי. בסדנה נדבר על המגמות המרכזיות של עולם העבודה החדש ונחקור את המשמעויות שלהן על המנהלים- דרך בחינה של תיאוריות ישנות וחדשנות במנהיגות.
האם אפשר להעביר מסר, להשפיע, לייצר שינוי, באמצעות סיפור? והאם אפשר בכלל לעשות זאת בלעדיו? בסדנה נכיר את עולם הסטוריטלינג ככלי מנהיגותי, נלמד את הכוח של סיפורים ביצירת תקשורת מכל סוג – הרצאה, פגישה או ישיבה, ונתרגל בנייה קלה ויעילה של מצגת התומכת בסיפור שלנו.
מיתוג אישי הוא הבחירה שלנו כיצד להביע ולהציג את עצמינו, על חוזקותינו וכישורינו הרבים, וכפועל יוצא הוא מכתיב את האופן שבו אחרים מבינים ותופסים אותנו. זהו כלי הכרחי היום בניהול, ברתימת ממשקים והנעה לפעולה, ביצירת יוזמות והזדמנויות בתוך הארגון ובעיצוב מסלול ההתפתחות המקצועי של הפרט. החדשות הטובות הן שהוא ניתן לתכנון ושליטה, מבלי לפגוע באותנטיות שלו, ועל זה נתמקד בסדנה.
יכולת התגמשות והסתגלות היא אולי המיומנות המשמעותית ביותר בעולם העבודה במאה ה-21. בסדנה נכיר את הכלים העומדים לרשותנו בפיתוח חשיבה גמישה ושימוש בה בעת בפתרון בעיות, קבלת החלטות, היענות לאתגרים ותפקוד בסביבה משתנה. נלמד על מודל "המוח הגמיש" (ומה ההבדל בינו לבין מוח מקובע) וכיצד הוא יכול לבוא לידי ביטוי בחיי היומיום בעבודה.
בנקודת החיבור בין אינטליגנציה רגשית, יחסי אנוש ותקשורת בינאישית – יושבת לה הבינה החברתית: היכולת ליצור חיבור עמוק וישיר עם אחרים ולעורר בקרבם תגובות ואינטראקציות רצויות. בסדנה נעמיק במרכיבי הבינה החברתית ונעניק כלים פרקטיים לשיפור המיומנות באופן מודע. כמו כן, יבוצעו תרגילים וסימולציות המדמים סיטואציות שונות מעולם העבודה המצריכות שימוש במיומנות הבינה החברתית והמשתתפים יקבלו משוב חם על אופן התנהלותם.
חדשות מרעישות: מחסור חמור בזמן נצפה בכל חלקי הארץ, ואין צפי לשינוי! מלאכת ניהול הזמן הופכת למורכבת יותר ויותר, אבל הצלחה בה מהווה מפתח קריטי להצלחה בעבודה. בסדנה נכיר כלים להגברת אפקטיביות באמצעות תעדוף ומיקוד, כלים ליעילות אישית תוך צמצום הבזבוז וההסחות, וזאת באמצעים חווייתיים (סרטונים, כלים מקוונים, תרגילים וכו'), וחיבור למציאות היום-יומית של המשתתפים באופן יישומי ופרקטי.
בתקשורת בין אנשים ישנם 2 מרכיבים משמעותיים- הקשבה ודיבור. בסדנה נלמד כיצד מרכיבים אלו משפיעים על מידת האפקטיביות של התקשורת ומה בכוחינו לעשות בכדי לוודא שאכן המסר שהתכוונו להעביר הוא זה שעבר אל מקבל המסר בצורה מדויקת. כמו כן, נדייק את ההגדרה של דיבור אסרטיבי וכיצד להשתמש בו בצורה מיטיבה.
הפרזנטציה היא כלי מפתח בהעברת מסרים. כיצד נשתמש בחוזקות ובכישורים שלנו על מנת לשכנע, לקדם, להניע לפעולה? בסדנה נלמד מה לשמר, מה לשפר וממה להיפטר בכל הקשור לפרזנטציות, נחזק מודעות עצמית ונרכוש מיומנויות תקשורת מול קהל. יש אפשרות לשלב התנסות פרקטית בבניית מצגות אפקטיביות.
מכירים את האנשים האלו שמספיקים המון, שהחיים מספיקים להם? בסדנה נלמד על כמה הרגלים פשוטים שהיישום שלהם יהפוך אותנו לאנשים יותר אפקטיביים. בסדנה נכיר את מכלול ההרגלים, נתנסה בתרגילים מכווני אפקטיביות ונקבל כלים יישומיים לשיפור ההתנהלות האישית.
בפסיכולוגיה החיובית קיימים 5 מפתחות לאושר אשר עיסוק בכל אחד מהם מקדם אותנו אל עבר האושר (הקרוב יותר מן המצופה 😊). המפתחות עוסקים בנושאים כגון עבודה מתוך תחושת ייעוד, יצירתיות, מערכות יחסים, סקרנות ויצירת משמעות. בסדנה תקבלו כלים יישומיים אישיים וניהוליים הכוללים נושאים כגון הצבת מטרות מחוברות חוזקות, הכרת תודה, הרשות להיות אנושי ועוד.
חשיבה תוצאתית היא כלי רב עוצמה בהשגת המטרות שאנחנו מגדירים לעצמנו, הן בטווח הארוך (למשל, תוכנית עבודה) והן בטווח הקצר (כמו הפגישה בשבוע הבא). במסגרת חשיבה תוצאתית אנו מגדירים עוד לפני שיצאנו לדרך את האופן שבו אנחנו רוצים שהיא תסתיים, ומשתמשים בדפוסי חשיבה והתנהגות ספציפיים על מנת להוביל לשם. בסדנה נלמד, באמצעות ניתוח מקרים וסקירת דוגמאות, לזהות דפוסי חשיבה תוצאתית לעומת חשיבה תהליכית, לפתח מודעות בזמן אמת להפעלת דפוסים אלה, ולהשתמש בכלים העומדים לרשותינו כדי לעמוד ביעדים שלנו. (*ציטוט: מציצים)
מנהלים ומנהלות בארגון מבצעים משא ומתן כמעט על בסיס יומי, לעתים מבלי לחשוב על כך. בסדנה נלמד ראשית לזהות משאים ומתנים שאנחנו מנהלים, ואחר כך לשלב בין עוצמה אישית וכישורים אישיים על מנת להשיג תוצאות רצויות, פעם אחר פעם. הסדנה תקנה ידע תיאורטי וכלים פרקטיים לניהול משא ומתן.
עבודה המבוצעת מתוך מודעות לחוזקות הייחודיות שלנו, היא זו המשיגה את התוצאות הטובות ביותר כיוון שהן מהוות את מקור הכוח שלנו להצלחה. בסדנה ניעזר במודל אחד מבין כלי האבחון האישיותיים (לומינה / אניאגרם / אדיג'ס) ככלי למודעות, צמיחה והתפתחות אישית, אך גם לצורך הצבת מטרות ויעדים וכן לפיתוח מנהיגות אישית המבוססת על ניהול אפקטיבי ומעצים. *סדנת אניאגרם מתאימה למשתתפים מגיל 25 ומעלה*
אם בעבר התייחסו למונח 'שירות' בתור המענה המקצועי שקיבל הלקוח מנותן השירות, היום מדברים במונחים של 'חווית לקוח' – סך כל האינטראקציות שיש ללקוח עם הארגון – עם הבירוקרטיה שלו, עם הטכנולוגיות שבו הוא משתמש, אל מול האנשים שנותנים לו מענה וכמובן אל מול המוצר הסופי אותו הוא מקבל. חווית לקוח טובה היא המפתח להמשך הצמיחה של הארגון – ולכן השקעה בה היא הכרחית!
בסדנה זו ילמדו המשתתפים כלים לניתוח חווית הלקוח ולבנות את 'מסע הלקוח' שיוכל לספק את החוויה הרצויה. מתוך כך, ילמדו את המיומנויות הנדרשות לקידום חווית לקוח אפקטיבית- זיהוי צרכי לקוח, תקשורת בינאישית, התמודדות עם התנגדויות ועוד.
הסדנה עוסקת במרכיבים השונים של הקונפליקט וכיצד הפרט מתנהל בתוכו. בסדנה נאבחן את האופן שבו אנו מתמודדים עם קונפליקטים ונזהה כיצד זה משרת או מעכב אותנו בפתרונם. נעמיק במימדי הקונפליקט השונים ונסתייע במודל אפר"ת בכדי להבין כיצד אנו יכולים לשנות את ההתמודדות עם הקונפליקט ואף לנסות למנוע אותו מלכתחילה.
משאבי החיים שלנו מוגבלים, ואנחנו נדרשים לנהל את האנרגיות הפנימיות שלנו כך שנוכל להיות במיטבנו לאורך זמן ונימנע משחיקה. בסדנה נעסוק ב-4 סוגי האנרגיה השונים הבאים לידי ביטוי בחיי היומיום ונבחן כיצד ניתן להטעין אותם בכדי לשמור על רמת אנרגיה גבוהה לאורך זמן. המשתתפים יבחנו את המצב המצוי למול הרצוי בנוגע למדדי האנרגיה האישיים שלהם ויקבלו כלים פרקטיים בכדי לגשר על הפערים ביניהם.
לקוח הוא מישהו שצורך את השירותים שאתה יכול להציע, גם אם הוא לקוח בתוך הארגון. זו הסיבה שעלינו לחדד את מיומנות מתן השירות ולהתאים את עצמינו לתפיסת השירות של הארגון. בסדנה ניעזר במודלים (מודל אפר"ת, מסע לקוח, OMNIChannel ועוד) ונתנסה בסימולציות של מתן שירות בכדי לחדד את החושים ולדייק את המסרים שאנו מעבירים בזמן מתן שירות.
מנהיגים אותנטיים הנם אנשים המאמינים בתפיסת עולם מסוימת, מדברים אותה ופועלים על פיה ובכך זוכים להערכה גדולה מסביבתם. הם סוחפים אחריהם אנשים אחרים בדרך שמאפשרת להם להביא לידי ביטוי את היכולות, הכישורים והמיומנויות שלהם. הסדנה תעסוק במאפייני המנהיגות האותנטית וכיצד היא יכולה להתבטא בארגון. המשתתפים יתנסו בבניית "קו נרטיבי" אשר יקנה להם בהירות ומודעות עצמית גבוהה יותר- ועל בסיסה יוכלו לבנות את ה'אני מאמין' שלאורו יפעלו כמנהיגים אותנטיים.
בעידן של אי וודאות בשוק העבודה וקצב שינויים מהיר, נדרשת מנהיגות הסתגלותית: על המנהלים להצליח 'לנווט את הספינה' בים הסוער, תוך התאמה למצבים החדשים המתדפקים על דלתם. מנהיגות זו מבוססת על ההנחה שכל מנהל צריך "לעלות למרפסת" בכדי לסייע בפתרון בעיות, קבלת החלטות, הובלת תהליכים והתנהלות לאור שינויים מערכתיים. הסדנה תספק הבנה מעמיקה של התיאוריה יחד עם התנסות מעשית ורלוונטית.
מנהיגות רשתית רואה ביכולת של האדם להשתמש במערכת הקשרים המקיפה אותו כמשאב חיוני להשגת מטרות לטובתו, לטובת הצוות ולטובת הארגון כולו. בסדנה נכיר את סוגי המנהיגות הקיימים ברשת, נבחן דרכים לניתוח רשת הקשרים שלנו כעובדים ומנהלים ונלמד כיצד לאתר ולהפעיל את הכוח המצוי בה תוך שימוש בטכניקות של נטוורקינג ושיתופי פעולה.
"מי שיש לו איזה למה שלמענו יחיה- יוכל לשאת כמעט כל איך" (פרידריך ניטשה).
כולנו מכירים את פירמידת הצרכים של מאסלו, אבל האם היא עדיין רלוונטית כיום – בעידן שבו המשמעות היא המנוע המרכזי שמניע את העובדים בעולם העבודה החדש?
בסדנה נדבר על חקר המשמעות שהלך והתפתח לאחרונה, ועל המשמעות של השינויים בפירמידת הצרכים על האופן שבו המנהיגים בארגון נדרשים להיערך לכך בפרקטיקות הניהוליות והמנהיגותיות היומיומיות. הסדנה תעניק כלים למשתתפים ותסייע למיצוב המנהלים כמפתחי משמעות בקרב העובדים בארגון.
סדרת סדנאות יסודית ומעמיקה אשר מגלמת בתוכה את כל המרכיבים ההכרחיים ליצירת צוות בתפקוד מיטבי. הסדנאות מעניקות כלים מעשיים להתנהלות אפקטיבית בצוות לצד תהליך קבוצתי-דינמי. סדרת המפגשים תותאם לכל צוות, ותעסוק בנושאים כגון גיבוש חזון צוותי, הבנת התרבות הצוותית והשפעותיה על ההתנהלות בצוות, תהליכים ומנגנונים צוותיים, תהליכי הפקות לקחים וכד'. הסדנאות מיועדות לצוותים שרוצים להיות בתהליך שיפור מתמיד ולהפוך מצוות טוב לצוות מצוין.
קבלת החלטות היא מיומנות מורכבת ממילא, ושגרה של אי ודאות בטח לא הופכת אותה לקלה יותר! איך אפשר, בכל זאת, לעשות מהלימון לימונדה (או אפילו אחלה פאי לימון)? בסדנה נלמד כלים לקבלת החלטות בתנאים שאנו מתקשים להעריך, לנהל את הסיכונים הכרוכים בקבלת החלטה בחוסר בהירות, ולהכיר בהשלכות של נקיטת פעולות שהתוצאות שלהן אינן ידועות.
בעולם העבודה החדש, העובדים מחפשים מקום בו יוכלו להתפתח – לא רק במסגרת התפקיד אלא גם בהיבטים של צמיחה והתפתחות אישיים. ארגונים רבים מבינים כיום שהשקעה בפיתוח העובדים היא רווח כפול– גם לחיזוק מיומנויות שישמשו אותם בתפקידיהם (Upskilling/Reskilling) וגם לחיזוק תחושת המחוברות לארגון. התפקיד של המנהלים בפיתוח העובדים הוא מהותי, ובסדנה נעניק למשתתפים כלים פרקטיים מעולם האימון/קואוצ'ינג שיוכלו לסייע להם בכך. הסדנה תכלול היכרות עם תיאוריות ומודלים לצד התנסות אישית בכלים ושאלונים פרקטיים וחווייתיים: נשאל שאלות אודות מקומנו כמנהלים בפיתוח העובדים, ונכיר כלים לאימון אישי ותהליכי אימון מתוך מיומנויות הקשבה ואמפתיה.
* קיימת אפשרות לקיים כקורס בעל מספר מפגשים – ראו בלשונית "קורסים והכשרות"
המנהל יכול למצוא עצמו לעיתים תדירות במרכזו של קונפליקט – בין עובדים, בין קולגות, או אפילו בין מנהלים בדרג שמעליו. הוא נדרש מצד אחד לשמור על נייטרליות (כיוון שהוא אינו בהכרח צד בקונפליקט) אך גם להיות מסוגל לזהות את האינטרסים והאתגרים של הצדדים השונים ולייצר פתרון המקדם את הצדדים. הסדנה עוסקת בהבנת הסגנונות להתמודדות עם קונפליקטים ובכלים שיש בידי המנהל המגשר להתמודד עם הסיטואציה ולהחזיר את היחידה הארגונית למסלול.
* קיימת אפשרות לקיים כקורס בעל מספר מפגשים – ראו בלשונית "קורסים והכשרות"
גישת "ניהול שותפויות" פותחה כתוצאה מצורך של ארגונים לשפר את עבודת הממשקים הפנימיים והחיצוניים, או להתנהל במבנים מטריציוניים מורכבים תוך שינויים רבים ומהירים. בבסיס הגישה עומדת התפיסה של הממשק כשותפות, כלומר מערכת יחסים של win-win, וכן של השותפות כישות עצמאית בעלת אופי ומאפיינים ייחודיים. בסדנה נכיר את חמשת התנאים המאפשרים קיום שותפות מיטבית, צמצום קונפליקטים פוטנציאליים ושימור רמת ביצועים גבוהה.
המחוברות של עובדים למקום העבודה מתבססת על מרכיבים רגשיים, ראציונליים והתנהגותיים. בסדנה נבין מהי מחוברות וכיצד היא באה לידי ביטוי (או שלא) בארגון. נקבל כלים ונתנסה במדידת המחוברות של העובדים שלנו לארגון ונעמיק במספר כלים שיסייעו בידינו לחזק ולשמר אותה.
אחד התפקידים החשובים בניהול, שלא פעם נדחקים לתחתית סדר העדיפויות, הוא תפקיד המנהלים כחונכים. בסדנה נלמד על סוגי החניכה השונים, על סגנונות חונכים ונחנכים ונכיר את מודל GROW לחניכה אפקטיבית. כמו כן, נלמד על מאפייני המשוב האפקטיבי ונתרגל כלים למתן משוב כחלק מתהליך פיתוח אישי עבור העובדים.
*ניתן לפצל ל-2 סדנאות שונות*
שינוי הוא תהליך שאינו פשוט ומעורר תחושות שונות אצל כל אחד. יחד עם זאת, שינוי הוא התופעה הכי אנושית שקיימת, ומרגע שהאדם נולד הוא בתהליך שינוי מתמשך. שינוי הוא חיוני לארגון לשימור הרלוונטיות, התפקוד והיכולת להביא את עצמו ממקום מצוי לרצוי. בסדנה נלמד על רמות שונות של שינוי ועל מתודולוגיה להובלת שינוי והטמעתו. בנוסף, נזהה גם את ההתנגדויות לשינוי וניתן כלים להתמודד איתן.
מנהלים ומנהלות טובים נמדדים רבות ביכולתם לעמוד מול משברים ולהתמודד עם אתגרים תוך כדי תנועה והגברת מסוגלות גם בתוך הצוות שלהם – ובמילים אחרות: בחוסנם האישי. החוסן האישי מורכב ממספר אלמנטים – חלקם טבועים באישיותנו או בסביבה וחלקם נכללים בסל הכלים שיש ביכולתנו לפתח ולהעצים. בסדנה נפריד את אלה מאלה ונפתח מיומנויות נרכשות של חוסן אישי מיטבי.
קורסי פיתוח מנהלים יכולים לשרת מגוון רחב של מטרות ארגוניות- יצירת שפה ניהולית ומנהיגותית ברבדים הניהוליים השונים בארגון, הטמעת ערכים וחזון ארגוני, מתן כלים פרקטיים לניהול עובדים ומשימות, יצירה של קבוצת עמיתים, פיתוח אישי כחלק מניהול מסלולי קריירה, הכשרה/הסמכה לתפקיד ניהולי מקצועי ועוד. אנו מתמחים בפיתוח והובלה של קורסים המותאמים לדרגים השונים –עתודה ניהולית, דרג ראשון, דרג ביניים, הנהלה בכירה ופורומים ניהוליים מעורבים. התאמה זו נבנית לאור הצרכים העולים מגורמים המקיפים את הדרג הרלוונטי ב-360 (מנהלים בכירים, עובדים, שותפי תפקיד) ובהלימה לתפיסת המנהיגות הקיימת בארגון. הקורסים נותנים מענה בשני רבדים – רובד תפיסתי (בניית תפיסת תפקיד אישית, זיהוי ואפיון סגנון מנהיגותי אישי, אתגרים ניהוליים וכד') וברובד הכלים והמיומנויות הניהוליים, כל זאת בהתאמה למטרות הקורס שיוגדרו ע"י הלקוח.
אנו מאמינים בקורסים המעודדים מעורבות אקטיבית ולכן מציעים לשלב במסגרת הקורס הזדמנויות בהן המשתתפים עומדים בקדמת הבמה ומעבירים תכנים לעמיתיהם.
בעולם העבודה כיום, העובדים מחפשים ארגונים המציעים להם נתיבי התפתחות אישיים, מעבר לתגמולים כספיים. בכדי לענות על הצורך הזה, הקורס לפיתוח אישי מהווה הדרכה לעובדים כיצד יכולים הם להשפיע על ההתפתחות העצמית שלהם. במסגרת מפגשי הקורס (בין 6-8), אנו מעניקים כלים פרקטיים עבור העובדים לזהות את החוזקות האישיות שלהם, לתעל אותן לעשייה ולמצות מעצמם את מירב הפוטנציאל. הקורס עוסק הן בתיאוריות של עולמות הפסיכולוגיה החיובית ועולם הקואוצ'ינג, והן בחיזוק המיומנויות שיסייעו להם להתפתח (Job Crafting, מיפוי אפיקי התפתחות, מיתוג אישי, SWOT אישי, תכנון הדרך למימוש עצמי ועוד). הקורס מלווה במשימות לביצוע בין המפגשים, במטרה "לאמן את השריר" של האחריות האישית על התהליך.
בעולם שבו הטכנולוגיה מחליפה כמעט כל אינטראקציה בינאישית, דווקא בקונטקסט הארגוני – התקשורת הפרונטלית משחקת תפקיד חשוב ביכולת של הפרט להגיע להישגים והצלחות. בין אם מדובר בתקשורת בינאישית אפקטיבית עם שותפים לארגון, העברת מסרים מדויקת החוסכת קונפליקטים מיותרים, היכולת לעמוד מול אחרים ולשכנע/לרתום למטרות רצויות, בניית מצגות אפקטיביות, דיוק סיפור הנרטיב האישי שלי והצגתו כ'נאום מעלית' – כל אלו הן מיומנויות הנדרשות לאדם בעולם העבודה של היום, ובהן הקורס עוסק. הקורס מקנה הן אפשרות ללמידה מתיאוריות ומודלים מעולם העברת מסרים (סטוריטלינג, מיתוג אישי, בניית פרזנטציית TED ) והן מהתנסות אישית ומעצימה תוך קבלת משוב חם מהמנחה ומהעמיתים לקורס. זהו קורס Hands On הדורש מעורבות אקטיבית של המשתתפים ונכונות לשתף ולהיחשף, ובתמורה לקבל הזדמנות ייחודית להתפתח ולקבל כלים לעולם העבודה של היום וגם של המחר.
שירות הוא לא רק דרך מוקדי שירות לקוחות, אלא זהו המפגש היומיומי של הפרט עם הגורם שעבורו העשייה שלנו נדרשת. הלקוח יכול להיות פנימי או חיצוני, ועלינו לדעת כיצד לתת לו את המענה הטוב ביותר – הן בהיבט המקצועי והן בהיבט הבינאישי. הקורס נועד לסייע למשתתפים להבין את החוזה הפסיכולוגי הקיים בין נותן שירות ללקוח ולתת כלים איך לזהות צרכים (בניית מסע לקוח או אפיון חווית לקוח), איך להימנע מחסמים תפיסתיים המשפיעים על היכולת לתת שירות מצוין, כיצד להתמודד עם התנגדויות שיכולות לעלות וכד'. לאורך כל הקורס ישולבו מודלים ומיומנויות שירות אותם המשתתפים יתרגלו ויתנסו באמצעות סימולציות ודילמות עמיתים, כך שיצאו עם הבנה כיצד יכולים להשתמש בכלים ובמיומנויות שנלמדו גם בפרקטיקה היומיומית שלהם.
סכסוכים יכולים להתרחש בקונטקסט הארגוני בשלל הזדמנויות ומזוויות שונות, ולכן היכרות עם עולם הגישור והכלים שניתן לקבל ממנו – יכולים להועיל לכל אדם שנקלע לסיטואציה של סכסוך בארגון, אפילו אם אינו מעורב בו. הקורס בן 6 מפגשים ובו עוסקים ביסודות הקונפליקט, מודלים ליישוב סכסוך תוך התייחסות למיומנויות הנדרשות לטובת כך (הקשבה פעילה, שיקוף, אמפתיה והעצמה ועוד), תפקידו של המגשר וכיצד זה מתבטא בקונטקסט הארגוני, ניתוח מקרי בוחן, שיטת BATNA להעלאת פתרונות ליישוב הסכסוך, ועוד. הקורס כולו מלווה בדילמות עמיתים והתנסויות/סימולציות המדמות מקרים אמיתיים בכדי שהידע הנלמד יהיה הכי רלוונטי ופרקטי לחיי היומיום הארגוניים של המשתתפים. הקורס מועבר ע"י מגשר/ת מוסמכ/ת.
סדנת הלמידה ההתנסותית מאפשרת לנו לחקור את השתקפות ההתנהגויות שלנו דרך החוויה. בסדנה ניתן לחקור נושאים מגוונים כגון תקשורת בינאישית, עבודת ממשקים, הנעה ומוטיבציה, מנהיגות וניהול, פיתוח צוות, משוב- כל זאת באמצעות תרגילים חווייתיים ומאתגרים בפיתוח ייחודי של דיאלוג, עליהם נבצע עיבוד מונחה.
קלפים השלכתיים הם דרך טובה לעודד שיח פתוח ועמוק, ולכן פיתחנו ערכת קלפים שיכולה לסייע בשיחות משוב, בפיתוח עובדים/צוותים או כתרגיל במסגרת סדנה. אנו משתמשים בקלפים בסדנאות וקורסי ניהול שאנחנו מנחים, ומציעים אותם גם לכל מי שירצה לעשות בהם שימוש. במסגרת הסדנה יקבלו כל אחד מהמשתתפים ערכה אישית, הסבר על אופן השימוש בקלפים וכן הזדמנות להתנסות בהם בשיחה אחד על אחד או בקבוצה.
'דיאלוג איתכם'- המדריך לניהול עצמי (פלנר 25 עמ'/מחברת), הכולל מרחב לריכוז משימות, לצד סט מודלים וכלים מעולמות התוכן של ייעוץ ארגוני – כמו ניהול זמן, חוסן אישי, שינוי הרגלים, כלים אימוניים, כלים מהפסיכולוגיה החיובית ועוד. העיצוב הנעים בשילוב פירוק העשייה למשימות מפורטות וממוקדות הנותנות מענה להיבטים השונים של שגרת היומיום, מסייעים לפרט להתנהל בצורה אפקטיבית, יעילה, מהנה ומעשירה.
ישנן 2 גרסאות למדריך זה- אחת המותאמת לתקופות חירום ואחת לימי שגרה. ניתן להוסיף את הלוגו של הארגון ולהדפיס כמתנות בהזדמנויות שונות בחיים הארגוניים (תחילת שנה, סיום קורס, Onboarding ועוד).