New Year- זה לא רק זמן לנשיקה, אלא לממשקים…

כתבה: מאיה פוקס-גרוזנר, ראשת תחום אושר ארגוני, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות

אנחנו היועצים יודעים איזו חשיבות עצומה יש לממשקי עבודה אצל הלקוח. זה אחד הדברים הראשונים שאנחנו מבקשים למפות וללמוד כדי להבין את מצב הארגון. אבל כשזה מגיע לעבודת הייעוץ, אנחנו לא פעם “נופלים” להתמודדות סוליסטית.

בסיום קורס עתודה ניהולית אחרון שליוויתי, הבנתי שמה שגרם להצלחתו היה שאת מה שהעברנו בקורס יישמנו בעצמנו: הסתכלות על הממשקים הנוספים, מעבר לזה המרכזי של ספק-לקוח, שבאה לידי ביטוי בשיתוף פעולה בין מחלקת פיתוח הלמידה שמאחורי הקלעים, אשת מיון וגיוס שליוותה את התהליך, מנהלת הפרויקט, הלקוחה, המנחה וכל השותפים האחרים.

מודל קצפ”ת יאפשר לכם לעשות בדיוק אותו הדבר, בממשקים שלכם:

קשר – לבנות יחסים בינאישיים על בסיס של אמפתיה ותקשורת מקרבת.

צרכים – למפות את הצורך הבסיסי של כל אחד מהממשקים ולתקשר אותו.

פיצוח – מבין כל האפשרויות, להתאים את הפתרון לזה שמתאים ביותר ללקוח.

תועלת – להבין את הערך שמביא כל ממשק אל השולחן, ולחתור אליו.

נשמח לשיתוף

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

מצוינות תפעולית

מחלקת תיקונים – תסמין ולא פתרון

כיצד תחזוקה יזומה ולא תגובתית משפיעה על רווחיות, איכות ואמינות במבט ראשון, זה אולי נראה מובן מאליו: כמעט כל מפעל תעשייתי כולל בתוכו מחלקת תיקונים.

מצוינות תפעולית

אחזקה-ייצור ומה שביניהם (המכונות)

איך מגשרים על הפער בין צורך בייצור רציף לבין אחזקה שמונעת השבתות עתידיות בין אחזקה לייצור קיים קונפליקט מובנה: הייצור רוצה תפוקות. האחזקה רוצה השבתות

מצוינות תפעולית

הם שוב מתווכחים – ואני מרגיש כמו גננת

שהסינרגיה בין אחזקה לייצור הופכת לעצבנית – המפעל שלך על סף תקלה בואו נדבר רגע על הסיטואציה שכולנו מכירים היטב: ישיבת בוקר. מנהל האחזקה מצד

הרשמה ללייב מיוחד הטמעת AI בארגון

מלאו פרטים להרשמה וקבלת לינק ללייב המיוחד